torsdag, januari 27, 2011

Iiihhh.. är lite smått nervös. Om ca. 30min blir jag upphämtad av en klasskamrat, sen bär det av mot Örebro och våran VFU-plats. Vi ska träffa handledaren idag och få en liten introduktion, på tisdag ska min grupp jag hamnat i ha metodhandlening, sen börjar VFUn vecka 6!
Det ska bli spännande att åka iväg och se var vi kommer spendera stor del av vårterminen, kombinerat med lite metodhandlening @ KAU & läsning hemma.

Blir nervös över min unga ålder, klienterna som vi kommer möta är 20år och uppåt. Kommer dom våga lita på mig, som är i samma ålder eller yngre? + att jag känner mig osäker inom vissa områden då jag inte har så mycket livserfarenhet ändå när det gäller kontakter med organisationer. Men man lär sig väl antar jag.. Kul ska det bli hur som helst!

Inga kommentarer: