onsdag, februari 09, 2011

Phu vad mycket jag fick att göra helt plötsligt.. är väl så det går när man skjuter på vissa saker + att det dyker upp nya grejer att ta tag i hela tiden.
Praktiken i veckan har gått bra, har ännu inte fått göra så mycket men vi har en hel del spännande inbokat! Måste börja läsa kurslitteraturen, skriva uppsats och ta tag i lägenheten.. ringa elektriker och fixa ett elfel i ett uttag i vardagsrummet, rensa på grejer osv. då jag funderar på att ganska snart lägga ut min lägenhet för försäljning. Måste ju ha fint hemma när jag ska ta bilder på den, sen vill jag inte ha kilovis med skräp att rensa ut när jag ska flytta, så jag tar lite pö om pö. Sjukt vad vad samlar på sig!

Och nästa vecka ska jag på gastroskopi och äntligen på magen undersökt, kanske jag får ordning på den en gång för alla. Ser inte direkt fram emot själva undersökningen, men med mycket lugnande går det nog bra. Hur som helst kommer det leda till något bra så då får man väl stå ut litegrann!

Hej och hå jobba på, ska fortsätta med tvätten nu.

Inga kommentarer: