söndag, mars 27, 2011

Ska snart krypa ner i sängen för att sedan vakna när världens bästa kille kommer hem och kryper ner bredvid, längtar.
På fredag ska vi på visning igen och titta på en ganska stor trea. Lägenheten ser jättefin ut på bilderna, men efter förra visningen vet vi att bilder kan förvilla och få rummen att se bättre ut än i verkligheten. + att den är ganska dyr, och går den upp mycket i pris är den bara att glömma dessvärre. Det som är stora plus är att det finns tillgång till ledigt garage och parkering. Garage är nämligen ett krav för oss.. sen att lägenheten har diskmaskin gör en del också, haha! Tyvärr är inte löten ett område som jag känner så starkt för kanske, tycker att läget i sig egentligen är fint och att det finns bra ställen att gå promenader på, till skillnad från där vi bor nu. Men det är långt att gå till mycket annars tycker jag, om man bara vill gå ut och fixa något ärende lite snabbt t.ex. Men jag är väl bara lat antar jag, eller bortskämd kanske. Har ju dessutom bott ännu mer avsides än löten om man säger så, och jämför man med kosia är ju löten centralt. Nåväl, vi får väl se på fredag hur det känns efter visningen! Högst upp ligger den iaf och eftersom att jag vet hur dom där trapphusen ser ut kommer jag bäva inför att bära upp möbler där OM det skulle bli aktuellt. Kommer vänta med spänning under veckan.. ganska kul att kika på lägenheter, och när det är genom mäklare är det skönt för då kan man gå runt och titta hur mycket man vill utan ägarna vilket gör att man kan diskutera vad man tycker mer öppet med varandra under tiden man är på visningen.
Jaja, uppföljning på det kommer.

Nu blir det natta!

Inga kommentarer: