lördag, april 30, 2011

Så fort jag är ensam hemma vill jag ha alla lampor tända.. jag är verkligen fjantig ibland, men jag är mörkrädd (vilket i sig inte är något fel, men jag känner mig larvig ibland ialla fall). När jag bodde i min gamla etta var det inte lika påtagligt, då kunde jag nästan ha alla lampor släckta. Hur ska det bli när vi bor i trean sen? Kommer tända lampor i varenda rum.. vilket jag måste låta bli så vi inte överstiger elen som ingår per år, vore dumt om man gjorde det pga mina fix idéer.

Trots att det är valborg är jag nöjd med att vara hemma, är supertrött. Sen trodde jag att jag nästan var bra från förkylningen när den började om lite smått igår, och efter mitt städrace i förmiddags blev det inte direkt bättre. Nu kommer väl garanterat min kondition hunnit försvinna innan jag är frisk, men det är inget att göra åt saken- det kunde varit värre!

Nu är jag så "rolig" att jag funderar på att gå och lägga mig. Vill vara pigg imorgon och att förkylningen ger sig så fort som möjligt.. till veckan är det hårdplugg som gäller tills skolan är slut typ, kan vara bra att vara frisk då så man orkar med.
Hoppas på fint väder imorgon så det blir en sväng till Lunedet! Gå runt och kika lite samt ta en fika med min gos. Måste även titta in till alla söta djur, tycker att djur skänker så mycket glädje här i livet!

Hoppas ni har en bra helg, & att ni är fria från förkylningar och andra tråkigheter.

Inga kommentarer: