onsdag, juni 01, 2011

Har haft fullt upp senaste dagarna. I måndags gick jag upp med uppsatsen för opponering + att jag opponerade på en annan uppsats. Det gick över förväntan! Så nu är det bara att fixa ändringar sen är jag klar med C-uppsatsen, för gott. Var helt slut i måndags så det blev att sova tidigt på kvällen, fick kolla klart på filmen igår som vi började se i måndags för jag orkade inte.

Igår var jag på en heldag i Örebro för utbildning inför sommarjobbet! Det var en bra dag trots att jag redan läst det mesta dom gick igenom i skolan, men det är alltid bra med upprepningar faktiskt. Var dyngtrött igår med så två kvällar i rad har det blivit natta kl 22. Förr brukade jag vara uppe längre om kvällarna men nu har jag börjat prioritera sömnen bättre, orkar inte vara zombie om dagarna pga för lite sömn. Det som är jobbigt med att sova tidigt denna årstid är att det är så ljust i sovrummet trots persiennerna.. blir svårt att somna och man vaknar tidigt. Fast jag föredrar ljuset framför vinterns mörker, helt klart!

Och idag ska vi till banken och betala lägenheten sen får vi nycklarna! Så vi ska dit och mäta sen ska vi beställa mer tapeter. Ska bli så skönt när allting är klart och vi fått ordning :)

Inga kommentarer: