tisdag, december 06, 2011

Är alldeles öm fläckvis över hela ryggen efter massagen idag, men tror det kommer göra gott detta! Bokade in en ny tid på en gång. Riktigt skönt även fast det gör ont.

Och nu är det nedräkning på riktigt, bara en vecka kvar! Sen på onsdag nästa vecka blir det buss till Sthlm, sen åker jag hem med bussen på fredagen. Vågar inte chansa på att ta tåget, orkar inte med massa förseningar sen vill jag komma hem i tid på fredagen så jag hinner umgås med älsklingen för på lördagen ska jag jobba natt. Dessutom blev tåget nästan 200kr dyrare vilket känns lite ovärt. Ska umgås med min fina vän och traska runt i lite butiker. Julklapparna är jag däremot nästan färdig med nu så det slipper jag leta efter. Har annat att titta efter så ska försöka att inte packa med mig så mycket dit.

Nu är jag alldeles sömnig, skulle lätt kunna somna på stört men det är kanske ingen bra idé.. får se om det blir en powernap..

Inga kommentarer: