fredag, december 30, 2011

Har varit på mysig fika idag hos E & T, mycket trevligt!! Fick även en korg med bebispresenter, så himla gulligt! Kläderna vi fick passar perfekt att ta med sig till BB sen när det är dags. + att vi fick en mobil och skallra från IKEA som jag faktiskt tittat på men väntat med att köpa, och tur var väl det. 

Sen ikväll hämtade vi ut ett paket som vi beställt med musikmobilen Tummen som var på REA och en skötbädd. Så nu börjar vi samla på oss lite grejer. Det ultimata vore ju om barnrummet var fixat så man kunde ställa in saker där, istället ser det ut som ett slagfält därinne med massa grejer så vi har lite att ta tag i här framöver. Men vi har ju tid på oss så än så länge är det ingen stress. 

Nu håller jag på att göra vaniljpannacotta inför morgondagens nyårsfirande! Sen får jag göra toppingen imorgon, måste se så pannacottan blir lyckad först och främst eller om jag får göra om och göra rätt imorgon. Aldrig gjort pannacotta men det känns inte som att det ska vara så svårt att få till det. 

Imorgon är det även dags att ta en ny magbild då vi går in i v. 21!

2 kommentarer:

Maja B sa...

Du får gärna ta fler bilder på det ni köpte på Ikea och på presenterna ni fick :D Kul att se. Vad gjorde ni på nyår då? Jag och min Jon var hos min pappa i Uppsala. Inget röj för oss utan det var rätt lugnt. Skönt!! Kram Maja

Emma sa...

Det ska jag göra :D.. Ska försöka fixa det på torsdag när jag är ledig!! Skönt att ta det lugnt :), det gjorde vi också! Vi åt middag hos Patriks föräldrar och myste i soffan bara. Skönt att inleda det nya året pigg ;). Jag drack barnskumpa men blev svintrött i alla fall, haha! Kram