onsdag, december 14, 2011

Nu bär det snart av mot Stockholm för att umgås med min fina vän tills på fredag eftermiddag! Bokade bussen då jag inte vågar lita på SJ om det dimper ner lite snö. Nackdelen med bussen blir toalettbesöken, då jag just nu av en naturlig anledning blir kissnödig oftare. Igår när vi såg henne på ultraljudet låg hon och sparkade ifrån sig på urinblåsan några gånger, inte så konstigt att man blir kissnödig för jämnan. Men värst är det när jag sitter ner, lämpligt nog..
Ska kolla efter lite saker till lilla hjärtat i Stockholm samt unna mig själv något om jag springer på nånting som jag vill ha. Annars blir det väl att se om jag kan hitta sista julklapparna. Allt är nästan inhandlat men lite smått som fattas nu bara.

Nåväl, dags att fixa det sista innan jag ska åka till bussen.

1 kommentar:

Maja B sa...

Hej! :) Nu har jag hittat hit. Anki nämnde att du hade en blogg och jag tänkte att det vore så spännande att få följa din graviditet här om du kommer skriva något. Hoppas allt är bra och att du hade det mysigt i Stockholm. Ses gärna om du kommer till Kd snart :) Kram