onsdag, januari 11, 2012

Igår fick vi inbjudan till att delta i föräldragrupp med start i början av februari! Så imorgon måste jag orka pallra mig ur sängen så jag kan ringa och anmäla oss till träffarna. Sen ska jag även fråga BM om det är okej att jag börjar äta Omeprazol mot halsbrännan, för jag håller på att smälla av. Har hört att det ska vara okej att äta det när man är gravid, men vill ändå fråga. Jag har ju ett magmunsbråck, så jag har ätit Omeprazol nästan regelbundet förut då det är det enda som hjälper mot halsbrännan. Nu har jag försökt stå ut sen jag blev gravid att klara mig utan, men det blir bara värre och värre och börjat göra riktigt ont. Novalucol och liknande hjälper inte det minsta. Igår när jag skulle sova fick jag sova med två kuddar, vilket inte min nacke orkar med men vad gör man.. det var som att välja mellan pest eller kolera. 
Får jag klartecken kommer jag vallfärda mot Apoteket imorgon!

Inga kommentarer: