onsdag, september 05, 2012

update

BVC besök igår: 5580g, 59,5 cm lång och huvudomfång 39,5 cm. Lite skillnad mot när hon föddes: 3110g, 46 cm lång och huvudomfång 33 cm. Stora tjejen nu

Och Tildes mage då.. skulle inte skrivit att det kanske blivit bättre, för då kom det blod igen. Ska ringa barnmottagningen imorgon igen och prata med dom. Vill ju att allt ska vara bra med hennes mage. Även om det inte behöver vara något som är fel nu, så blir man ändå orolig. Får se vad dom säger imorgon.

 -

Idag har vi varit på babymassage. Tilde är ju inte den lättaste bebisen att massera precis, hon ville bara ligga och busa och sprätta runt med kroppen. Så jag vet inte om det var särskilt avslappnande för henne, men roligt tror jag att hon hade.  

Sitter och väntar på att Patrik ska sluta jobbet så jag får krama om min älskling, men nu börjar tröttheten smyga sig på. Och med en unge som vaknar flera gånger varje natt kanske jag skulle vara smart och gå och lägga mig.

Inga kommentarer: