fredag, mars 29, 2013

planerar 1-årskalas

Om en månad och en dag blir vårt hjärta ett år gammal och vi har precis börjat planerat hennes 1-årskalas! Igår beställde vi inbjudningskort. Först tänkte vi ha ett litet kalas.. men häromdagen ångrade jag mig så det blir ett ganska stort kalas. Hennes 1-årsdag får vi bara uppleva en gång så det vill vi fira ordentligt, hennes allra första födelsedag och kalas. Vi har dessutom inte haft något dop eller namngivning så vi kalasar till det ordentligt för att fira hennes födelsedag istället. Har en vision om hur jag vill att kalaset ska vara, men jag får nog inse att jag inte kan baka alla dessa bakverk till så många personer. Jag fyller 25 veckan efter så jag hinner baka så det räcker ändå.
Ska bli så roligt att fira Tildes 1-årsdag. Kan bara inte förstå att hon snart är ett år redan, min bebis börjar bli stor


Inga kommentarer: