torsdag, december 09, 2010

Vem åker in till uni en timme förtidigt tror ni? Jo jag såklart. Och det hade jag ju kunnat undvika om jag hade kollat i kalendern vilken tid jag skulle vara här.. smart.

Datorerna här är så himla sega dessutom så det tar hundra år att göra någonting, men snart slipper jag det problemet! Nästa termin är det praktik och metod som gäller sen är jag färdisch! Eller ja det beror väl på om man får jobb eller inte, så i värsta fall får jag ställa in mig på att kanske plugga vidare.. är inte så där jättesugen på att flytta hem igen när man haft eget boende i över 2år. Men något jobb borde man kunna få, även om det inte är något som stämmer överrens med min utbildning. Måste man får man väl ta vilket jobb som helst tills man hittar något annat. Vill verkligen jobba och tjäna pengar nu, är trött på att leva på CSN. En LÖN vill jag ha.

Har funderat sen igårkväll vad jag ska köpa till alla i julklapp, det är verkligen svårt.. speciellt när man inte har så mycket pengar att röra sig med. Inte för att man måste köpa dyra saker, absolut inte! Men man blir lite begränsad i julshoppingen när man inte kan köpa det man helst vill. Plus att pengarna rullar in dagen innan julafton.. hur sugen är jag på att ge mig ut i affärerna då? Inte ett dugg.
Hmm.. julklappstips någon? Vad ska man köpa till en mormor som i princip redan har allt t.ex?

Hoppas Å kommer snart så jag får sällskap här i skolan. Får väl klura lite på julklappar en stund till.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: