måndag, januari 17, 2011

Haft en riktig myshelg den här helgen, det är inte fy skam :). Men nu är det måndag igen och jag har en del saker att ta itu med.. Som att ringa min VFU-plats. Det jobbiga är att vi inte direkt fått någon information än från skolan, mer än att vi omgående måste ringa våra platser.. Jaha, och vad ska jag säga? Vet inte ens när vi ska börja eller hur många dagar vi måste vara på praktiken. Gillar inte att ringa runt i normala fall, men så länge jag har koll på läget går det väl ändå an trots att det är lite jobbigt. Hmm.. det är väl bara att ringa och se vad dom säger. Önskar bara att min mobil var mer pålitlig, det är en hel del störningar i samtalen ibland och har jag otur bryts det helt, inget att hurra för när man ska ringa viktiga samtal med andra ord.
Sen måste jag ta tag i att fixa ny bokningskolv till tvättstugan också eftersom min är snodd, folk har visst svårt att låta andras grejer vara ifred. Snart får man väl sätta hänglås på torkrummet också.

Inga kommentarer: