söndag, februari 27, 2011

Nu börjar det bli ordning i allt kaos, så skönt! Eftersom att jag flyttade ut så snabbt har vi bara lassat in allt hos
älsk, så vi har fått kliva över saker hela veckan men nu börjar det ordna upp sig! Idag har vi rensat och städat skåp, burit upp saker till förrådet osv. Dessvärre har jag alla kläder att packa upp, och jag packade ju inte ner kläderna fint och prydligt då jag hade bråttom = måste väl stryka det mesta, KUL!
Det är sjukt jobbigt att flytta iallafall, är fortfarande helt slutkörd. Det tar mycket energi att pränta in i skallen vart man lagt ner alla grejer, vad som ska kastas och inte och sen hålla rätt på viktiga saker som man absolut inte vill ska komma bort i flytten. Sen alla samtal som ska ringas.. mycket att hålla rätt på. Nu är jag mättad på att flytta på ett tag, haha! Sicken tur att det är ganska dött på bostadsmarknaden just nu, kan man ta det lite lugnt på den fronten och ägna tid och energi åt annat, som skolan t.ex. som blivit lidande nu. Bara att ta nya tag igen och köra!


Nu blir det snart sängen, är så sjukt trött.. natti!

Inga kommentarer: