måndag, februari 28, 2011

Nu vill jag bara att klockan ska bli efter 23.00, och sen vill jag inte ha tisdag allt för fort. Imorgon är det nämligen föreläsning @ KAU, inte för att jag tycker att det är tråkigt.. det är superintressant, men jag vill bara samla lite energi. Tror jag är i behov av våren och sommaren just nu, massor av solljus vill jag ha! Kanske får satsa på vitamintillskott så länge..
.. något annat som behöver vitamintillskott är mitt stackars fina miniträd. Efter flytten börjar bladen dö och ramla av. Vet inte hur jag ska rädda den?! Den har ju överlevt hos mig i 2,5år och jag är inte direkt känd för att kunna hålla blommor och växter vid liv + att det var min första växt jag skaffade när jag flyttat hemifrån så jag blir seriöst ledsen om den dör. Den kanske tar sig igen? Har för mig att den haft en liknande episod förut där bladen dött och ramlat av sen fick den nytt liv igen. Åhh jag hoppas.. Om någon med gröna fingrar råkar läsa detta, kom gärna med råd!

Inga kommentarer: