måndag, februari 14, 2011

Produktiv dag idag. Jag har:
-städat i köket och tagit kort, städat i vardagsrummet och fotat samt gjort likadant med hallen.
-sökt två sommarjobb
-lagat mat x2
- köpt flyttkartonger och packat ner alla böcker jag inte har användning av just nu samt packat ner alla DVD:er
-diskat x2
-letat efter matinspiration
etc.

Snart ska jag mysa med min goding när han slutat jobbet, äta någon macka då jag inte får äta eller dricka på ett x antal timmar efter det. kl 11.30 imorgon ska jag på gastroskopi, så efter det får jag äta igen. Jag som är vrålhungrig redan kl 5.30 på morgonen kommer få det kämpigt imorgon, haha! + att jag måste stanna kvar efteråt då dom kommer ge mig lugnande.. jag vill helst därifrån så fort jag är på benen igen men men, man får inte bestämma allt själv. Fy satan vad nervös jag kommer vara, jag som får panik när dom bara ska ta halsprov på vårdcentralen, nu ska dom verkligen ner med en kamera i matstrupen. Jag hoppas att dom pumpar i mig mycket lugnande.
Jaja, det går nog bra. Det är ju för mitt eget bästa, och det kunde varit värre.

Imorgon ska vi förhoppningsvis äta lunch ute på restaurang och fira systers födelsedag, beror väl på när jag kommer loss från lasarettet. Sen ska jag fixa badrummet och fota det och därefter ska lägenheten ut på blocket!

Inga kommentarer: