måndag, mars 07, 2011

Har visst inte bloggat på en vecka.. så det kan bli. Fullt upp med annat! Praktik, hemmafix, mys, umgänge, plugg osv.
I lördags var jag på Same Old Storys releasefest med Isabel, det var himla trevligt! Alltid lika roligt att träffa henne, saknar ju min fina vän då vi inte ses så ofta. Men det är det som är så skönt med riktiga vänner, trots att man inte alltid ses så ofta som man skulle vilja så känns det ändå som att det var igår man sågs.

Idag och imorgon samt två dagar till senare i månaden är vi på ett nytt ställe på praktiken, verkligen jättekul och intressant. Roligt att träffa mycket nya människor också, man får ut väldigt mycket av det.

Nu väntar jag på att min kärlek ska komma hem så jag får mysa lite innan läggdags! Supermys att vara sambo och jag trivs bra. Numera bor jag vid Karlberg som dom flesta andra, populärt område det här. Men det ligger ju väldigt bra, hyfsat nära till det mesta. Så här blir vi väl kvar ett tag tills drömlägenheten dyker upp, och det kan säkert dröja.. och det får dröja isf för det ska kännas 100% rätt vid lägenhetsköp!

Nåväl, nu har jag uppdaterat lite, det får duga ;)

Inga kommentarer: