måndag, april 25, 2011

cold

Det är så typiskt.. så fort man börjar få pli på konditionen och kommit igång med träning, ja då blir man förkyld. Ännu tråkigare är det att känna sig risig och ha ont i halsen när vädret är så fint! Vill sitta ute och lapa sol, men det är ju inte heller bra så jag får hålla mig i skinnet och hoppas att jag blir frisk snabbt! Det blir väl att börja om litegrann sen när jag kan börja träna igen eftersom att kondition är en färskvara, men det är bara att ta nya tag.

Om två timmar ska vi till mina föräldrar och grilla, det ska bli gött! Häromdagen blev vi bjudna på grillat hos älsklings föräldrar, vi blir lite bortskämda. Superhärligt nu när grillsäsongen startat, man önskar lite att man hade eget hus så man kunde grilla ute i trädgården.. men å andra sidan är jag inte alls sugen på allt annat slit och släp ett hus innebär så jag är glad att vi bor i lägenhet ändå! Kommer bli kanon sen när vi flyttar och får en större balkong som är inbyggd och lite gömd, då kan vi stå där med en elgrill och grilla på sommarkvällarna utan någon insyn. Längtar!!

Inga kommentarer: