fredag, maj 20, 2011

Uppe med tuppen idag. Kunde inte somna om efter att älskling gått till jobbet så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra mig iordning och packa det sista. Känns urlöjligt att släpa på en stor resväska när vi åker hem på söndag, men jag måste få plats med det jag shoppat någonstans + att jag packat ner massa böcker i resväskan. Blir alldeles för stressad av att lämna datorn och uppsatsen hemma. All liten tid är värd mycket just nu, om jag bara så sitter med uppsatsen en timme i helgen så är det bättre än ingenting alls. Kämpade som en tok igår med diskussionen, men trots mina ansträngningar blev det inte bra. Det blir vad det blir av det hela.. samtidigt som jag är beredd på att bli sågad på opponeringen vill jag ju självklart att det ska gå bra, och jag vill känna mig nöjd över vad jag har presterat. Men när det kommer till C-uppsatsen är det nog svårt att bli helt nöjd..

Inväntar mormor & syrran som hämtar upp mig om en halvtimme! Ska bli skoj att komma iväg över helgen, kanske kan jag slappna av lite också, förhoppningsvis. Nu får klockan gå fort för jag är rastlös!

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: