fredag, juni 17, 2011

Det går bra på jobbet! Det är inte lika fartfyllt som jag är van vid, men man ska inte säga för mycket för det kommer ju i perioder det där.. just nu är det en lugn period. Fast det kan ju ändras över en dag. Då jag inte är van vid att det är så lugnt på ett jobb går klockan lite sakta ibland, å andra sidan är det positivt också på många sätt för jag är inte helt slutkörd när jag kommer hem om dagarna, jag orkar hitta på saker när jag kommit hem vilket jag förr inte orkade med så ofta på gamla jobbet.
Alla arbetskamrater är supergulliga, likaså alla patienter. Man känner sig uppskattad av alla!

Igår hade vi en liten miniavslutning på uni med tårta och symbolutdelning, vi fick ett varsitt porslinshjärta. Och idag fick jag betyget på min C-uppsats, är nöjd över att det gick så bra som det gjorde och att jag äntligen är klar!! Nu är det bara VFU betyget som ska rulla in sen har jag mina 180hp, göttans!

Nu bär det av mot affären och nya lägenheten!

Inga kommentarer: