onsdag, juni 22, 2011

Precis satt i mig ett gäng gamla pepparkakor.. försöker samla tillbaka energin efter jobbet idag. Sa jag att det var lugnt om dagarna på jobbet? Så ska man ju aldrig säga för då blir det precis tvärtom, haha! Men det gör mig inget att ha saker att göra, det tråkiga är såklart att människor som kommer dit mår dåligt. Man vill ju så gärna hjälpa alla och ta bort det som gör ont och är jobbigt.. men tyvärr är det inte så enkelt alla gånger.

Efter jobbet åkte jag förbi nya lägenheten och kikade på tapeterna som målarna satt upp, kanonfint! Blev alldeles upprymd! Nu börjar det kännas som ett riktigt hem. Imorgon ska vi få hjälp med städning, sen ska vi köra möbler i helgen.
Väntar på att min fina ska sluta jobbet så vi kan åka och titta i lägenheten, vill vara med när han tittar.

Nä nu har jag latat mig klart.. måste göra något vettigt.

Inga kommentarer: