måndag, januari 02, 2012

2011

2011 var året då jag sålde min etta, blev sambo med Patrik och flyttade hem till honom, sedan hittade vi trean som hade det vi letade efter, slog till och flyttade in i vår gemensamma lägenhet!

Jag tog examen efter tre år på Vård och Stödsamordnarprogrammet. 


Fick ett lärorikt och spännande sommarvikariat i Örebro där jag sedan var timvikarie en tid. Hade även ett ungdomsjobb på Arbetsförmedlingen några veckor. Fick sedan fast jobb i Degerfors där jag trivs mycket bra!

Patrik och jag åkte på en liten weekend till Stockholm en helg i sommar då jag var ledig. Shoppade lite till lägenheten, gick på Skansen, drack goda drinkar och åt god mat. Mys!


Vi fick ett plus på stickan 4 september. Var på KUB-test i Örebro och fick se lilla bönan och på lucia var vi på det efterlängtade RUL. 
-
Orkar för tillfället inte tänka om det kan ha hänt något mer, är så sjukt trött. Känns som tröttheten som var i början av graviditeten kommit tillbaka. Sov in det nya året, orkade inte vara vaken fram till tolvslaget, men jag vaknade till och hörde allt smällande.


Nu ska jag äta något (hungrig hela tiden) sen ska jag hoppa i säng!

Inga kommentarer: