lördag, mars 10, 2012

Ny vecka igen!

Går in i vecka 31 (30+0) idag, 69 dagar kvar.
Tiden springer iväg, fast ändå går tiden sakta på något vis.

Har handlat lite smått till pyret idag, ett badstöd att ha i badbaljan och en näsfrida. Vi har även köpt en babybjörn bärsele begagnat nyligen! Så nu börjar det bli mycket saker här hemma till lilla hjärtat.

Förutom lite shopping har det blivit två promenader idag, en tillsammans med Patrik och en tog jag ensam när jag skjutsat honom till en kompis. Skönt att komma ut och få lite luft + att jag måste träna upp flåset lite och kondisen inför förlossningen, för det kommer bli den jobbigaste ansträngningen någonsin och med min nuvarande kondition kommer det bli ännu jobbigare än det behöver vara om man bara har lite bättre grundfysik. 

Patrik är iväg på 25års fest ikväll så jag myser hemma framför Melodifestivalen. Inte mitt favoritprogram precis, men TV-tablån har som vanligt inte så mycket bra att erbjuda på helgen. Dessutom kan det vara intressant att se hur svenska folket röstar..

Inga kommentarer: