fredag, april 13, 2012

25 dagar kvar till 24 års dagen, och 35 dagar kvar till BF. Får se om hon kommer innan eller efter min födelsedag, eller kanske t.o.m på min födelsedag? Vem vet.
Börjar bli otålig nu faktiskt, vill att tiden ska gå fort. Är nyfiken på det lilla livet där inne i magen! Och börjar bli måttligt trött på att vara gravid, lika smidig som ett kylskåp. Inte för att jag kommer känna mig tillfreds med kroppen efter graviditeten direkt, kommer se ut som en stor barbapapa är jag rädd efter all vikt jag lagt på mig. Men jag satsar på beach 2013 ;). Får införskaffa mig lite trevliga långklänningar denna sommar att gömma mig i, och gå många långa promenader i värmen med bebis. Det kommer bli mys! Och det bästa av allt är att mitt andra hjärta har semester flera veckor i sommar, då kan vi mysa alla tre tillsammans
Låt tiden gå fort nu..

Inga kommentarer: