onsdag, september 19, 2012

I eftermiddag har jag och Tilde varit på besök hos Frida och hennes söta dotter. Hon hade bjudit in ett gäng mammor och bebisar så det var trevligt att träffa andra mammor och deras små sötnosar! Jättetrevligt initiativ av Frida att bjuda hem oss tycker jag, det uppskattade jag verkligen.

Och igår hade vi besök av min bror och hans familj på kvällen, och Tilde fick jättefina presenter, hon blir bortskämd mitt lilla hjärta.

Nu får vi se om Tilde vill somna för natten sen då hon sitter och sover i gungan just nu. Trodde inte hon skulle somna, eller sova så länge för den delen om hon skulle somna. Men hon var väl trött efter att ha träffat så många bebisar idag. Ska passa på att hänga upp tvätten, sen får jag nog lov att stänga av gungandet så hon inte sover för länge. Vill helst få sova själv inatt också :)

1 kommentar:

Frida sa...

Var kul att ni va här! :))