torsdag, april 04, 2013

Utmaning

Har alldeles frivilligt antagit en utmaning/tävling där den som håller upp från godis/fika och annat onyttigt med massa socker i längst vinner. Ja hur nu det ska gå vet jag inte, men jag är rätt säker på att jag INTE kommer vinna den utmaningen. Antog utmaningen för min egen skull, inte för att vinna. Jag vill bryta den dåliga trenden som varit den senaste tiden; småätandet. Jag vill att all träning ska ge resultat, därför vill jag hålla upp från socker så länge jag bara kan, för att sedan unna mig till en rimlig mängd. Min karaktär har på senaste halkat väääldigt långt ner.. karaktären jag hade i somras vill jag få tillbaka. Unna sig på helgen och äta bra på veckodagarna är min melodi.
Men i och med utmaningen blir det såklart inget gottigt i helgen heller.
Måste snart börja baka lite inför Tildes kalas, då lär mitt sockeruppehåll spricka om det inte gör det innan vill säga.

Inga kommentarer: