fredag, juni 28, 2013

Long time no see

Nu var det längesedan jag skrev något i bloggen och en del har hunnits med sen sist. 1-årskalas för Tilde, jag har fyllt 25, Patrik och jag firade min födelsedag barnfria på restaurang, Tilde har lekt med goa Nora och fått fina presenter av Nora, Sofia och Kim, vi har varit på studentfirande och vi har firat en kär väns 25-årsdag i Karlstad med övernattning på hotell (första natten någonsin utan Tilde, det kändes konstigt och vi saknade henne, samtidigt var det skönt att umgås som par en hel kväll utan barn), som tack för att Tildes farmor var barnvakt när vi var i Karlstad bjöd vi farmor, farfar och faster på middag, vi har varit på trevlig grillkväll hos Patriks arbetskamrater som bor ett stenkast härifrån, bästa Isabel har varit här på besök och Tilde fick roliga badleksaker och jag fick fina ljuslyktor och goda teer, Tildes andra midsommar har vi firat hos mina föräldrar, vi har haft vänner här flera gånger på fika, Tilde har busat och lekt med sin fasters hund Fabbe och skrattat som en galning (Fabbe är Tildes stora favorit och Tilde är nog en favorit hos Fabbe också då hon alltid delar med sig till Fabbe av sin mat och majskrokar), vi har varit på flera husvisningar men inte hittat det rätta huset ännu.

Det var lite av vad vi sysslat med den senaste tiden, vi har såklart gjort massa andra saker också :)


Inga kommentarer: