tisdag, december 28, 2010

Jag tror tydligen att uppsatsen blir klar i tid genom att stirra rätt ut i tomma intet och slita mitt hår.. USCH & FY vad jag AVSKYR detta. Stirrar bara apatiskt ut i luften, hur nu det ska hjälpa vet jag inte, så jag lägger nog ner för stunden, kanske dags att gå och lägga sig. Omysigt att sova ensam bara, så jag har dragit ut lite på det.

Jaja, för att hoppa till något roligare än min uppsats så fick jag en riktigt bra julklapp i år (alla julklappar var bra och fina!!); en köksassistent från Braun av mormor och idag invigde jag stavmixern, superbra manick det där. Måste bara rensa och plocka ordning i skåpen så jag får plats med alla delar. På 60-talet tyckte dom tydligen att köksskåpen skulle vara placerade så högt upp att man antingen måste vara minst 190cm för att nå till den översta hyllan eller ha en rejäl stol, OCH att skåpen inte behövde vara särskilt djupa längst upp? Fattar inte grejen.. Skåpen är lite halvt dåligt planerade i denna lya, sen kanske det är jag som har för mycket saker också, vad vet jag. Att jag är kort i rocken är ju redan konstaterat.. det blir barstolen när jag ska upp i skåpen och greja.
Nästa jul önskar jag att jag bor i en större lägenhet. Då kanske jag t.o.m får plats med en julgran?! För mysstämningens skull.

Nej kudden kallar, längtar redan till frullen för nu är jag hungrig, och tack och lov kom jag ihåg att köpa gröt när jag var till affären idag (missat det dom senaste 3ggr).. men det var nääära att jag gick förbi hyllorna, trots att jag skrivit gröt på lappen. Vet inte hur jag bär mig åt..

..Godnatt, don't let the bed bugs bite you!

Inga kommentarer: