söndag, januari 02, 2011

2010 --> 2011

Det forna året skålades ut hemma hos ett par kompisar till Patrik. Dom bjöd på en jättegod middag, sen pratade vi och umgicks hela kvällen och fler trevliga människor kom förbi! 12-slaget spenderades utanför Sibylla, längre hann vi inte.. vi var nog lite tidsoptimister, men vad gjorde det? Skumpan öppnades och lite raketer avfyrades. Sen gick vi vidare för att stöta på lite mer folk, jag träffade min brorson som jag utbytte lite ord med. När kylan slagit till ordentligt begav vi oss hemåt för kvällen för att värma oss och sova. En trevlig nyårsafton helt klart!

Det nya året spenderades mestadels i sängen, helt utslagen var jag. Mådde inte alls dåligt men var väldigt trött. Skönt att inte göra någonting ibland!

Men nu börjar allvaret igen, dags att åka till uni imorgon. En kortare föreläsning sen ska jag och Åsa hjälpas åt och peppa varandra under uppsatsskrivandet! Kan behövas då man fastnar väldigt lätt i sin ensamhet här hemma.. Skönare att bolla tankar med någon annan.
Ska sova nu så jag kanske orkar upp lite tidigare imorgon, tänkte försöka få ordning på lite saker som ligger och dräller.

Inga kommentarer: