fredag, mars 30, 2012

Hade planerat att gå iväg och simma idag, men efter nattens kassa sömn p.g.a allt spring fram och tillbaka till toaletten får det bli en promenad istället, orkar inte simma helt enkelt. Vill inte pressa kroppen för mycket när den inte fått vila ordentligt. Börjar kännas i kroppen att det närmar sig bf, och jag vill inte ta i för mycket så att det startar igång för tidigt. 4 veckor till måste hon stanna kvar i magen
Börjar bli smått tokig på denna ständiga kissnödighet nu. Och så fort jag sätter mig ner och sen reser mig upp är det kört, igen. Det börjar bli jobbigt att bara åka till affären eller göra ärenden på stan eftersom att trycket på kissblåsan är så starkt hela tiden. Känns som när man är så där akut kissnödig och knappt kan gå, även fast jag nyss varit på toaletten. Är omöjligt att slappna av när det känns så vill jag lova. Jag hoppas innerligt att det inte blir värre när hon lagt sig tillrätta, för då kommer jag väl inte kunna ta mig ut överhuvudtaget haha! 
Nu ska jag vanka iväg på en promenix! Får se om pyret vaggas till sömn, just nu är det full fart på henne, busungen.

Inga kommentarer: