måndag, april 02, 2012

Vill ta tag i storstädning här hemma, men jag får inte göra det just nu, och bara för att jag inte får vill jag det ännu mer. Är stressande när det ser ut som det gör just nu och jag inte kan ta tag i det ordentligt. Har haft som mensvärk som kommit och gått sen natten till i söndags och har sammandragningar till och från, även när jag vilar. Ringde barnmorskan imorse som ordinerade liggande vila.. fast jag kan ju inte påstå att jag legat i sängen hela dagen för det, har handlat och gjort lite smågrejer. Blir det mer regelbundet måste jag ringa förlossningen sa hon. Men det har inte börjat komma mer regelbundet så det är nog ingen fara. Så här kan det väl hålla på flera veckor dessutom.. är väl mest att det är för tidigt just nu om det skulle dra igång på riktigt. Får se vad min barnmorska jag brukar gå till säger på onsdag när jag ska dit på vanliga kontrollen. 
Så tråkigt när man inte får göra något, inga promenader för min del nu inte. Hoppas detta avtar snart så man kan leva normalt igen, blir så himla segt annars. 

Inga kommentarer: