torsdag, augusti 09, 2012

Känns som att jag går lite i en dimma idag. Igår eftermiddag och kväll innan Tilde somnade skulle hon äta en gång i timmen, och så åt hon ju en stund åt gången så jag fick inte mycket annat gjort än att ligga i sängen och mata henne. Hon ökar väl på mjölkproduktionen, eller så är det ett utvecklingsprång. Även inatt vaknade hon två gånger och sen vaknade hon för mat kl 6 imorse. Vanligtvis vaknar hon en gång per natt, och ibland sover hon hela natten och vaknar första gången tidigt på morgonen.
Men det är bra att hon äter ofta, senast vi var på BVC hade kurvan börjat plana ut lite så jag skulle amma oftare sa sköterskan, och jag som vanligtvis ammar varannan timme, ibland en gång i timmen.. vilket då innebär att jag mest sitter med tuttarna ute hela dagarna om jag ska amma oftare än så. Men men, hon är snart 6 månader och då kommer jag väl delamma om damen går med på det. Snart är hon 4 månader så då ska vi börja med lite smakisar innan eller efter måltiderna så hon får prova lite annat också, det ska bli kul att se vad hon tycker om det!

Inga kommentarer: