onsdag, oktober 03, 2012

Längd och vikt

Numera väger damen 5800g och är 62cm lång! Det var den delen av dagens BVC besök som var glädjande, att se hur mycket hon växt. Sprutorna var mindre roligt, men hon blev lugn ganska snabbt ändå. Nu på eftermiddagen har hon däremot varit otröstlig, supertrött och gnuggat sig i ögonen men inte kunnat sova. När jag till slut fått henne att sova (2ggr) vaknade hon igen, och så var det gråt och skrik igen. Stackars liten♥ 
Tack och lov att gungan hjälpte, hon somnade i den för en stund sen. Tur att något kunde trösta när inget annat fungerade. Inte lätt att vara liten alla gånger. 

Igår var både jag och Patrik iväg och bokade en varsin tatueringstid. Längtar till februari nu, fast samtidigt inte för jag vill inte att tiden ska gå för fort (vilket den gör nuförtiden). 

Nej om jag skulle sätta mig i soffan och läsa lite, passa på när jag har tid!

Inga kommentarer: